El progressiu descens de les reserves d'aigua, causat per la manca de pluviometria durant els darrers mesos, i l'augment del consum dels mesos d'estiu en que ens trobem, posen en una situació d'emergència, l'abastament d'aigua potable al Municipi de Marganell. És per això que,
FAIG SABER:
1. Que l'Ajuntament ha adoptat les mesures restrictives següents:
2. L'Ajuntament està elaborant els projectes de millora de la xarxa del Casot i del municipi per garantir i millorar el subministrament d'aigua potable de cara al futur.
3. Es comunica a tots els veïns i veïnes de Marganell, que mentre duri aquesta situació excepcional, es recomana que no es faci ús, d'aigua potable pel següent conjunt de practiques:
4. Momentàniament, i fins que no es passi a situació d'emergència, es recomana efectuar el reg imprescindible, o de supervivència de les plantes, amb sistemes de baix consum (gota a gota).
Us agraeixo per endavant la vostra col·laboració per fer front a la situació.
L'alcaldessa,
Anna García Ventura.
Ajuntament de Marganell
23 de juny de 2017